🎄 Doručení do Vánoc garantuji na objednávky vytvořené do půlnoci 18.12. (v případě platby předem je nutné objednávku také uhradit). Balíčky však odesílám až do 23.12. a poté každý všední den, ale již bez garance doručení do Vánoc. 🎄

Vrácení / Výměna / Reklamace

 
 

Jak můžete zboží vrátit?

1. Vyplňte online formulář:

  • Vyplněním tohoto formuláře budete přesměrováni na platbu dopravného.
  • Obdržíte vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo Zásilkovny nebo PPL a zásilku odešlete.

 

2. Chcete si dopravu zařídit sami?

Zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vyplněný formulář, který stáhnete ZDE. Pak si už jen vyberte, jakou dopravou zásilku pošlete.

  • Zásilkovna:
    • zašlete balíček na pobočku Zásilkovny KERAMET, s.r.o., Průmyslová 526, Králův Dvůr. Na jméno Štěpánka Zápotocká, e-mail info@klobouky-barety.cz, tel 777 631794 
  • Česká pošta:
    • Adresa: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr
    • Upozornění: Zboží zasílejte zpět pouze jako balík! Pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište mi na e-mail (info@klobouky-barety.cz) sledovací číslo balíčku.
    • Zboží nezasílejte jako doporučené psaní, protože během přepravy může dojít k jeho poškození. Za případné poškození zboží při nesprávném způsobu odeslání nese odpovědnost odesílatel.

    • Kurýr:

 

Zboží se vám líbí, ale potřebujete jinou velikost nebo barvu?

Pokrývku hlavy či módní doplněk vám ráda vyměním, ale abych mohla připravit a odeslat nový produkt, prosím o úhradu poštovného.

  • Částku zaplatíte přímo v tomto formuláři.
  • Pokud budete využívat vlastní dopravu, informujte mě, prosím e-mailem.
  • Nezapomeňte mi do online formuláře nebo do balíčku přidat pokyny k  výměně

 

Pro vrácení či výměnu zboží využijte TENTO FORMULÁŘ.

Možnosti reklamace
 

V případě reklamace mi, prosím, napište na e-mail: info@klobouky-barety.cz. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.