Vrácení / Výměna / Reklamace
Jak můžete zboží vrátit?
1. Vyplňte online formulář:
- Vyplněním tohoto formuláře budete přesměrováni na platbu dopravného.
- Obdržíte vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo Zásilkovny nebo PPL a zásilku odešlete.
2. Chcete si dopravu zařídit sami?
Zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vyplněný formulář, který stáhnete ZDE. Pak si už jen vyberte, jakou dopravou zásilku pošlete.
- Zásilkovna:
- zašlete balíček na pobočku Zásilkovny KERAMET, s.r.o., Průmyslová 526, Králův Dvůr. Na jméno Štěpánka Zápotocká, e-mail info@klobouky-barety.cz, tel 777 631794
- Česká pošta:
- Adresa: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr
- Upozornění: Pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište mi na e-mail (info@klobouky-barety.cz) sledovací číslo balíčku.
- Kurýr:
- Adresa: Štěpánka Zápotocká, Bohumila Hájka 188, 267 01 Králův Dvůr, e-mail info@klobouky-barety.cz, tel 777 631 794
Zboží se vám líbí, ale potřebujete jinou velikost nebo barvu?
Pokrývku hlavy či módní doplněk vám ráda vyměním, ale abych mohla připravit a odeslat nový produkt, prosím o úhradu poštovného.
- Částku zaplatíte přímo v tomto formuláři.
- Pokud budete využívat vlastní dopravu, informujte mě, prosím e-mailem.
- Nezapomeňte mi do online formuláře nebo do balíčku přidat pokyny k výměně.
Pro vrácení či výměnu zboží využijte TENTO FORMULÁŘ.
Možnosti reklamace
V případě reklamace mi, prosím, napište na e-mail: info@klobouky-barety.cz. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.